måndag, oktober 19, 2009

Oliver 3 år

Hjälp! Var tar all tid vägen?! Det är ju helt galet hur snabbt tiden går, speciellt ju äldre man själv blir. Rätt vad det är sitter jag väl här 50+ och bloggar ett inlägg i månaden (med tanke på hur lite det blivit på sistone)... ;)

Idag vill jag gratta min älskade lilla solstråle till brorsson, Oliver, som fyller hela 3 år idag!
Ja, tiden rusar fram och jag hänger inte med. Tänk att Olli har blivit så stor redan!

Visst är han fin?! Detta är ett foto på lilla gubben som jag bara älskar! Det finns uppe i bokhyllan och jag blir kär varje gång jag ser rådjursögonen. Snutten! Fotot har synts i bloggen tidigare, och det får bli en favorit i repris på den igen. ;)

Jag vill också passa på att gratta Baggen som också fyller år idag. GRATTIS tjejen! Längtar tills du är tillbaka igen. Kramisar!

Nu är jag "ledig" i en hel vecka, och några dagar till, och funderar på vad jag ska hitta på med all denna tid. Det blir nog lite pyssel i Huset och att packa upp det sista kartongerna. Kanske att jag plockar upp en pensel och målar lite i gästrummet också. Bäst att skriva en to-do-list så att jag verkligen får bocka av något. Det brukar ge mig lite mer kom-igen-känsla för det blir lätt lite mer TV- och filmtittande annars. ;)

Bara för det ska jag nu äta frukost och se gårdagens avsnitt av Gossip Girl. *hehehe*

2 kommentarer:

  1. Äntligen skriver du igen. Ryck upp dig kvinna. :-) Det känns som att jag skriver och skriver. Det finns ingen hejd ibland. Men det är väl så. Det går i vågor.

    SvaraRadera
  2. Förstår att du sliter ut dammsugaren istället för att blogga ;) Kom ihåg att jag har påsar för många års förbrukning.

    Kram från Svärmor

    SvaraRadera