fredag, oktober 23, 2009

Filmtajm (<- felaktig rubrik)

Igår var svärmor och jag till stan och vi tittade runt i affärer som vi annars inte brukar gå till, bara för att dom ligger på "fel" sida om stan. Såg en hel del fina saker och vi konstaterade flera gånger att om vi bara hade varit gjorda av pengar så skulle man ha med sig en hel del saker hem. ;)

Ytterligare en "ledig" dag är snart avverkad. Spenderade den med att se Transformers Revenge of the fallen på förmiddagen, som för övrigt var hur bra som helst! Jag älskar Transformers-filmerna - vill se fler! :D

Sen tog jag en biltur bl.a. ut till Birsta. Där var jag till MediaMarkt som sålde Rammsteins nya skiva för 49 kr - ett måste!
Rammsteins singel Pussy suger! Hoppas att resten av skivan inte gör det... Texten i låten är som den sämsta dialogen i en tysk porrfilm. *Suck*
Var även till Willys och handla en hel del. ALLT är billigare där. Mi lajki. ;)

D har somnat för länge sen och jag har sett alla filmer som visas på kanalerna ikväll. Tror jag ska sätta igång en film, ska nog se...

*Avbrott*

00:28
Maggie ringde mitt i filmvalet och nu, typ 2 timmar senare, har min filmtajm passerat. Det är dags att fundera på att gå och lägga sig helt enkelt. Ganska sent nu. ;)
Natti, natti.

1 kommentar:

  1. Det sägs att resten av albumet ska vara rätt bra. Jag gillar inte heller Pussy-låten.

    Tycker att den där boxen som inte säljs i Sverige verkar lite skruvad. Sex sells, sägs det. Jag vet inte...

    SvaraRadera