tisdag, oktober 20, 2009

Presenter till mig?!

Ibland så blir man oväntat, men glatt, överraskad. Igår kom D hem från jobbet och hade presenter med sig till mig! Bara sådär, för att han var så tacksam över att jag hjälpte honom med ett par småsaker. Småsaker för mig, men tydligen inte för honom. :D

Jag berättade/muttrade för honom i förra veckan om att en kollega minsann fått blommor av sin man levererat till jobbet och att jag aldrig fått det. Som sig bör då detta händer andra. ;) Detta hade han lagt på minnet och tog hem hans version av blommor till mig. Vi har tittat på att ha bambupinnar i en stor kruka vi har i hallen och han hade varit och köpt dom! :D

Men det var inte huvudpresenten, den hade han åkt ut till MediaMarkt och köpt innan och då han liksväl var ute i Birsta så svängde han in på Bauhaus och inköpte bambupinnarna till oss. Huvudpresent-
en var filmen Monsters vs. Aliens! :D
Han känner mig alltför väl! Det är ju det bästa jag vet, animerade filmer! Så nu, efter att jag städat hela Huset, ska jag unna mig att titta på filmen i väntan på att gubben kommer hem. Efter det ska jag titta efter vad det står på to-do-listan och göra bort något mer på den. ;)

1 kommentar:

  1. Vad härligt! :-D Kul när det dyker upp något oväntat från karlarna... Hihi. Som om du och jag har "karlar"... Tihihi

    SvaraRadera