söndag, januari 10, 2010

Halleluja

Ibland kan man få en släng av en religiös känsla. Som t.ex. då vi "fick tillbaka" vatten i Huset igen. En rörmockare tillkallades och han fixade till så att vi återigen kunde öppna upp för vattnet, fritt fram att spola i toaletterna och att dricka vatten. En gammal kopparkoppling på rören i lill-toan hade helt enkelt gett upp. Nu vet vi inte hur längesen det var, men vi håller tummarna att fukten inte har gått alltför långt upp i väggen och golvet. Vi måste ringa Anticimex imorgon så dom skickar hit en besiktningsman att kontrollera detta.

Vi lyckades dessutom äntligen värma upp kallvattnets rör i köket, med hjälp av en kupévärmare, så nu funkar den också. :)
Uppdatering följer.

Imorgon jobbar jag så jag borde tänka på refrängen nu, börjar ju "tidigt" (kl. 9). Men, i vanlig ordning, ska jag först glo lite till på TV. Tror jag ska ta mig en kopp te med Hampus honung i också. Gottit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar