lördag, januari 02, 2010

Bloggpausen är slut

Så där ja. Då var man tillbaka i verkligheten igen. Vi kom hem igår från Haparanda, dit vi åkte den 23:e. Tiden gick rasande snabbt. Vi tillbringade julen tillsammans med min bror och hans familj, svärpappa och svåger, samt svägerskans föräldrar och syster. Vi har ett stort gäng (som vanligt) och hade hur trevligt som helst. Roligast var nog när Tomten kom och delade ut julklappar till barnen - alltid lika kul att se dom öppna presenter och se deras miner. De var massor av succéer i dom även denna gång. ;)



Själv hade jag nog också varit rätt snäll, för jag fick en klappar som var sådant jag önskat mig (men inte kom ihåg). Fick bl.a. en Gorillapod SLR och Leilas kokbok A Piece Of Cake. Nu kan jag baka goda saker och ta uuursnygga foton (eftersom jag kan ta bättre foton i dålig belysning och slipper skakningar från händerna)! :D

Hann t.o.m. träffa mitt gamla tjejgäng i Ö-tå som jag inte ser alltför ofta; Josse, Charlott och Kristina. Vi surrade ikapp oss lite hemma hos Charlott. Det var så kul att se dom igen, min pumlor!

Har jobbat idag, alldeles ensam. Anna som också skulle varit på plats var sjuk, sånt som händer ibland... Nu har ett gäng från jobbet åkt till Thailand på utbildning och semester så nu är det bara halva styrkan fram till 20:e. Kommer kännas tomt här, men vi ska nog klara oss. ;)

Måste nu ta tag i uppackningen, som jag struntade i igår...

1 kommentar: