söndag, januari 03, 2010

Sköna söndag

Årets första söndag blev helt loveliii! Vi började med några timmars traditionellt slappande i soffan med lite frukost, kaffe och Sons of Anarchy.

Dagen fortsatte sedan med att klä på sig varmare kläder och så begav vi oss till Hassela för ett par timmars åkning. Jag fick prova min nya Burton Feather för första gången. Den var riktigt skön! På hemvägen hämtade vi pizzor på Dino's i Matfors och dom var grymt goda. Mmmm...

Sen dess har vi suttit uppkurade i soffan, under fleecefiltar, och myst framför TV:n och kakelugnen som sprakat. Livet är bra härligt ibland! En perfekt söndag, helt enkelt.

Funderar nu på vad jag ska göra härnäst. Det lutar åt att se någon film, men jag kanske väntar en stund tills D har vaknat upp från sin power-nap. Passar nog på att läsa några bloggar, dom har hamnat i skymundan sen julen.

Imorgon är det dags för jobb, det blir en extra lång dag då Karolina är sjuk, så jag jobbar 9-19, och det är bara 2 frisörer på plats (eftersom också Anna fortfarande är sjuk). Nu tycker jag att dom kan ta och krya på sig!

1 kommentar: