torsdag, januari 21, 2010

Slappar dagar

Jobbade i måndags och tisdags, sen har jag varit ledig. Under dessa dagar har jag bara haft det lugnt och skönt. Har tvättat lite kläder, spelat Lego Indiana Jones, tittat på TV och suttit på Fejjan och farmat. ;)

Imorse satte jag igång min allra första surdegsgrund. Även denna gång är det Leila Lindholms recept jag följer. Den kommer att vara klar för användning på måndag, då tänkte jag baka lite gott bröd till mamma. ;)

Svärmor och jag var på dagen på en tur till Birsta City och IKEA. Det jag köpte med mig hem var kabelsamlaren, värmeljus, lite burkar och en svart hylla till köket.

Har just nu igång konståkning i bakgrunden och i ett av programmen hörde jag nyss en låt som jag älskade och lyssnade på som en tok då den kom. Den vackra Nocturne med Secret Garden. Minns ni den? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar