lördag, januari 16, 2010

Labeling


Foto: jag.

Jag älskar min labelmaker! Allt blir så mycket trevligare och finare med dessa etiketter. Konstaterade att jag behöver än fler burkar till lite andra grejer jag också vill förvara i glasburkar. Måste även ha i några i storlek mindre. Man hittar dessa burkar på IKEA (naturligtvis) och på ICA, där finns det fler varierande storlekar.

Nästa gång jag åker till IKEA ska jag köpa 2 st kabelsamlare, som du ser nedan. Riktigt rymliga, snygga och praktiska. Mycket lättare att hålla rent med en sån än att hålla på och peta runt med dammsugaren för att få bort allt damm. En behövs bakom TV:n för alla kablar och kontakter där, och en i matsalen där vi har modem, router, telefon o.dyl. samlat. Längre fram kommer vi även behöva en i arbetsrummet, så klart. Den är ett hett tips för alla med samma problem, endast 99 kr.

2 kommentarer:

  1. Vet du att de där burkarna är jättefina! Och sladdlådan är ju klockren. Jag tror att vi också borde skaffa en sån. :-)

    SvaraRadera
  2. jag är också helt kär i min labelmaker, de är otroligt praktiska & beroendeframkallande ;) Snyggt blir det också! Ha det gott/emmy

    SvaraRadera