torsdag, maj 22, 2008

En ledig dag

Idag har jag varit ledig från jobbet och har tagit det lugnt. Jag käkade frukost till ett inspelat avsnitt av Men in Trees (som nu tydligen lagts ner - SKIT!). Sen tittade jag på Indiana Jones-filmer, med avbrott för toning av håret. (Hade jordens grymmaste utväxt.) Passade också då på att måla naglarna.


Jag hittade tidigare under veckan lite kul pyssel på Lagerhaus, som resulterade i dessa två muggar. En till D och en till mig. Söta va? :)
Den första bilden är ena sidan av Dannes mugg och den andra bilden är på båda våra muggar.

Nej, nu ska jag ta och göra mig iordning för att åka hem till svärmor. Det blir Eurovision-kväll där idag tillsammans med henne och Maggie. Kul!
Ett par till som älskar att sitta framför TV en sån här kväll och häckla deltagarna.
(Det är mest därför man tittar på det. *hihihi*)

1 kommentar:

  1. Oj oj, det verkar ha hant mycket under de senaste veckorna. Synd att din mamma inte kunde komma ner. Min mamma dyker upp i juli och pappa kommer i september, superkul! Har skickat in min laptop for tredje gangen, borjar bli ganska sa less pa det. Tittade ocksa pa era semester bilder, vad harligt. Nu blir det val bara att forsoka njuta av sommarn?!
    Kramisar/Anna

    SvaraRadera