onsdag, maj 21, 2008

Tråkigt och kul på samma dag

Mamma skulle ha kommit hit ikväll (om ca 5 min, läs:22.00, skulle jag hämtat upp henne på bussen), men det blev inte så. Hon gick och drog på sig en lunginflammation! Så typiskt henne. ;)
Hon går nästan alltid och blir sjuk innan, eller efter, att hon ska göra en längre resa. Jätte trist att hon blev sjuk och super tråkigt att hon inte kunde komma och hälsa på. Snyft. Nå, hon kanske kan komma snart ändå.
Krya på dig, lilla mamma.

Lite trevligt har jag haft idag ändå. Maria, Sara och jag hade bestämt en date. Vi skulle träffas för en fika och surra lite. Vi träffas så sällan. Det är ju så trist, eftersom att vi har ju så kul och trevligt då vi gör det. :)
Vi 3 har alla en 'soft spot' för Disney-filmer så jag måste nog försöka rodda ihop en Disney-kväll snart... ;)

Vi gick och åt/fikade på Tant Anci & Fröken Sara, åt en killer kycklingsallad. Hur god som helst! Måste försöka replikera den hemma någon gång... :)
Då vi promenerade hem, strax innan 21, hade det blivit riktigt kyligt. Jag var helt stelfrusen om händerna innan jag kom hem.
Sitter nu invirad i min fleecefilt med laptopen i knät för att få extra värme. Det hjälper.

Danne är inte hemma, han har dragit med jobbet nånstans ut i skogen för att ha någon sorts kick off. En massa kul aktiviteter skulle det visst också vara, hoppades dom på iaf.

Nej, nu måste jag dricka något varmt känner jag. Brrr... Ska nog sätta igång Grey's Anatomy som jag spelat in.

Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar