tisdag, maj 27, 2008

Ja må jag leva..

Hipp hipp hurra, för mig idag! Idag fyller jag hela 32 år. Känner mig inte så gammal som jag föreställer mig att en 32-åring ska vara... ;)
Nå ja, så är fallet iaf. Måste föreviga det med ett foto från idag.

Några kommer och fikar ikväll. Jag har gjort en tårta som ska bli spännande att smaka. Dom som känner mig, vet att jag älskar vit choklad. Därför var jag suger på att göra något gott som innehöll det. Det bidde en Vit chokladmoussetårta, som i skrivande stund, ligger i frysen och väntar på kvällen då den ska få komma ut och dekoreras och ätas upp. :)
Det blir hyvlad mörkchoklad och jordgubbar på den. Får se om tårtan blir så god som jag föreställer mig. Måste ta en bild på den då den är klar. Jag har aldrig försökt mig på en så pass avancerad tårta förut...

Jag fick presenter av D på morgonen. En jätte cool tisha med AC/DC-tryck, en gammal turnétröja. Sen fick jag även en jätte fin ljusblå klänning. Den var lite som ett fodral så det är lite banta-bort-bulan på magen som gäller nu. ;) (Får börja jobba på det imorgon. *hahaha*)

D, Maggie och jag var ut till Birsta City igår och shoppade lite. Lönen kom ju i förra veckan. Månaderna som varit har varit snåla så jag unnade mig lite slösa igår. Köpte bl.a. sandalerna som syns till vänster. Visst är dom läckra?! :)
Blev lite smycken från Six, och ett linne och ev svart kort tisha från Monki. Tjohoo! Vad kul det var. :)

Nej, nu måste jag försöka fixa någon middag. Det blir något som jag verkligen är sugen på idag. Inget fancy, utan makaronlåda med köttfärs. Yum!

Toodles!

2 kommentarer:

  1. Stooora grattis kramar tjejen!! Hoppas att vadret var underbart och att din tarta blev lyckad, den lat ju smaskens.
    Kramelikram/Anna

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Vädret gick inte att klaga på - vacker solg dag. Första gången på flera år som det händer på min födelsedag. :)
    Puss & kram!

    SvaraRadera