tisdag, maj 27, 2008

Tårta och presenter

Hihihi. Det bidde en god tårta och det var en sockerchock - som utovades. Men en mycket god sockerchock. ;)

Fler presenter fick jag ikväll. Av svärmor fick jag än fler tallrikar till min Disney-Jul-kollektion. =D

Av Maggie fick jag ett presentkort på 250 kr att spendera på Make Up Store! Tjohoo! Det kommer väl till pass då jag ska dit på klubbkväll på torsdag. ;)

Det kom även ett blombud! =D
Denna fina orkidé fick jag av min älskade syster Stina. Visst är den vacker, speciellt då den är helvit? Loveli!
Nu ska jag göra mitt bästa för att hålla den levande också. Ser hoppfullt ut var gäller kissarna och blomman. Dom har inte försökt sig på den, d.v.s. dom har inte tuggat på den än. Kanske är detta en blomma som får vara ifred? Ingen har fått vara det hittills... ;)

2 kommentarer:

  1. Grattis!!! Vart höll du hus igår??? Både jag och Stefan försökte att ringa! Vid sista försöket så gav S upp och trodde att du ignorerade telefonen för att det var DH på tv ;) vi testar pånytt ikväll :)

    SvaraRadera
  2. Tack för tårtan den var lika god som den var vacker, sockerchocken satt kvar ännu på morgonen.

    Tack för kalaset Eva o Maggie M

    SvaraRadera