fredag, maj 02, 2008

Hawaiian Tropic



Wohoo! Vi har tagit in produkter från Hawaiian Tropic - riktiga klassiker! :)
Är dom enda i stan faktiskt... :)

Jag vill nämna detta eftersom jag direkt hittade en ny favorit var gäller hud-/kroppsvård och vill rekommendera den. Finns två olika - Lime Coolada Body Butter och Luxury Body Butter. Rekommenderar dessa mycket varmt. Dessutom så är det ju så härliga somriga färger och dofter. Betyg: +++++

"Denna intensivt återfuktande, rika formula kan användas varje dag och hjälper till att bevara hudens hälsosamma utseende. Berikad med mangosmör, sheasmör, kakaosmör och avokadoolja för att hjälpa till att bevara sin solbränna längre. Innehåller dessutom Hawaiianska botaniska extrakt och Aloe vera för att ge näring och vårda din hud."

2 kommentarer:

  1. Är detta produkter som du säljer i shopen du jobbar? Jag har läääänge sökt efter en judkräm med sheabutter men inte hittat. Luktar den starkt??? Om inte, kan du ta med en sån till mej när du kommer nästa gång hitupp???? Kosta vad det kosta vill!!!!/elli

    SvaraRadera
  2. Nu hade du tur Elli! Jag tar med mig en åt dig. Har 10 minuter kvar av arbetstid och hann precis läsa min mail och såg din begäran. :)
    Vet inte om du tycker den är för stark...men vi kan nog annars hitta någon som vill ta över ägarskapet. ;)

    SvaraRadera