torsdag, september 10, 2009

Hoppsan Kerstin!

Tiden flyger fram då man jobbar och fortfarande är mitt i en flytt. Tyvärr har bloggandet fått en lägre prioritering p.g.a. detta. I helgen är jag dock ledig, lördagen är proppad med akiviteter men på söndagen ska det nog kunna komma både bilder och mer text.

Sen senast jag skrev har jag bara jobbat och jobbat. På kvällarna fnular jag på i Huset. Det lagas mat, diskas, tvättas kläder och packas upp grejer. Det är inte slut än på stuff...

Till arbetsrummet har vi inte längre några skrivbord, dom ska säljas bord. Vi får se när vi skaffar nytt och hur dom ska se ut. Vi har såklart en idé, men vi ska se hur den funkar först och det har inte hunnits mätas och planeras för det än. Ni förstår kanske att det nu är ett rum med bara en massa kartonger. Inte mycket för världen idag. ;)

Imorgon ska jag också jobba så jag funderar nu på refrängen. Ska se klart Heroes först bara. Natti, natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar