tisdag, september 01, 2009

Livstecken

Äntligen har nätet i huset kommit igång. Passar på att kolla mailen (fast det var problem där så det gick iaf inte), läsa bloggarna och lite nyheter. Jag har levt i min egen bubbla dessa flytt/renoveringsdagar så jag hänger inte med i min omgivning.

Orkar inte göra något längre, detaljerat inlägg så här kommer lite snabb update. Vårt vardagsrum blev KANON FINT efter färg och tapet! Jag är förälskad. Sovrummet är också underbart och jätte fint. Löööv. Kissarna har fått ett klösträd. Vi har fått undan en del grejer så att det är ganska undanröjt i åtminstone v-rum, sovrum, kök och hall. Resten är väl lite sisådär. ;)

Nu måste jag fixa naglarna för jag ska faktiskt och jobba imorgon. Pga. sjukdom får jag hoppa in lite tidigare. Hade väl gärna stannat hemma och fixat och donat istället, men vad gör man? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar