måndag, september 14, 2009

Irri!

Vad irriterande! När jag äntligen tänker att jag ska lägga upp en del foton jag tagit dom senaste veckorna så kan jag inte hitta min grunka för att föra över bilderna till datorn. *Suck*
Jag kan inte ens hitta en penna för att skriva lite anteckningar i min kalender. Var är alla pennor?! Vi har fortfarande massor av grejer i kartonger och mycket är svårt att hitta. Måtte jag få lite tid snart att ta itu med alla kartonger. Nu dröjer det säkert igen. U på jobbet är skjukskriven, och så länge hon är det, kommer jag att jobba en hel del.

Till middag idag gjorde jag en GRYM renskav med kantareller (mina egen-
plockade) i gräddsås och till det blev det pressad potatis. Det var sjukt gott,
D var också lyrisk. ;)

D sover på soffan och jag tittar på Heroes. Jag funderar på att gå upp till sov-
rummet och sätta igång TV:n där och packa upp något. Han störs ju inte av att jag bökar omkring på övervåningen, en av alla fördelar med att bo i Huset. Jag kommer att jobba hemifrån imorgon (datorarbete) och då behöver jag inte stiga upp lika tidigt för att grooma mig till jobbet, så jag tror jag ska vara vaken lite längre och dona istället.

Imorgon ska jag försöka hinna med följande:
 Städa alla golv i Huset (ska gå ganska fort)
 Fixa & dona lite till i trädgården
 Packa upp lite fler kartonger.
Tror inte att dagens alla timmar räcker till allt detta + jobb så vi får se vad det blir av det andra. :)
Natti.

2 kommentarer:

  1. Oj vad härligt med hus. Mycket jobb säkert men ack så ljuvligt. :-) Jag antar att delt blir en hel del övertidsarbete i nya huset. Lycka till. Hälsningar fårn Avundsjuk

    SvaraRadera
  2. jag tycker att du ska prioritera att leta upp grunkan så att du kan ladda över bilderna ;)

    SvaraRadera