torsdag, september 03, 2009

Korthårig!

Håret rök idag! Jag är numera korthårig. Jag har funderat på det i några månader och varit väldigt sugen, men har velat fram och tillbaka. Som en del av er, som läser min blogg, kanske kommer ihåg. Jag bestämde mig idag för att det skulle bort! Tack Anna! Tyvärr har jag inte möjlighet att visa upp det nu, men kanske kommer det bild imorgon. ;)

Det känns väldigt bra iaf. Konstigt/ovant, men bra. Det ska egentligen vara mer lugg, men det är svårt då jag haft hellugg. Kanske slänger jag in en löshårstofs imorgon för att få mer längd på den, men det dröjer inte många veckor förrens luggen kommer att ha den önskade längden. Mannen hade godkänt mitt beslut, men han tyckte han skulle få vänja sig lite innan han uttalade sig om min nya look. *hahaha*

Nu måste jag varva ner lite framför TV:n så jag kan lägga mig snart. Natti.

4 kommentarer:

  1. åh, jag saknar dej sååå mycket!!!

    SvaraRadera
  2. Nu har vi sett det, håret. Och det är SNYGGT

    SvaraRadera
  3. Men jag vill se bild!!!!

    SvaraRadera
  4. Kort?! Det skulle jag aldrig våga :)
    Lägg upp en bild snart!

    SvaraRadera