måndag, augusti 03, 2009

Aj! Schhhh...

Idag gick inget som planerat. Vaknade med en molande huvudvärk som bara fick fäste och blev värre och värre allt eftersom timmarna gick. Den eskalerade till migrän som nu äntligen börjat ge med sig. Solen har jag knappt sett idag för den gjorde så ont i ögonen. Har suttit instängd i vardagsrummet med fördragna persinenner hela dagen. Usch.

Alltså har jag inte städat, som planerat, eller gjort någon annan nytta för den delen. Blev ingen träning denna gång heller. Jag verkar inte kunna komma igång. Argh! Men jag hoppas på en bättre dag imorgon och att jag ska kunna göra lite nytta då. En god natts sömn ska väl få ordning på skallen.

Vi hade planerat att gå på tapet- och färgjakt idag. Det fick också bli uppskjut-
et. Trist! Kanske imorgon? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar