torsdag, augusti 20, 2009

Packning pågår #3 & inget nytt jobb

Fick precis besked om att jag inte fick jobbet jag var på intervju på. Det var hård konkurrens och dom hade haft svårt att bestämma sig, därför drog beslut-
et ut på tiden. Dom gillade mig men valde den andra sökanden eftersom hon hade en massa erfarenhet, inte bara av receptionistjobbet, utan även tandläk-
arbranchen. Hon hade redan en tjänst som receptionist på ett tandläkarföre-
tag och kontakter till arbetsplatsen.

Jag väljer att tro att dom gillade mig så mycket som person och trodde på mig som receptionist, men att jag inte kunde någonting om tänder och det var det som fick överväga. Därför tog det extra tid att välja - tror dom gillade MIG bättre... ;)

Rekryteringsfirman skulle behålla mina papper för han trodde att det säkert dyker upp ett jobb som han tror att jag skulle passa för. Tror på det bästa.

Ja, ja. Har inte tid att sitta här och fundera på det. Har packat ner lägenheten hela dagen, mycket har slängts och många kartonger fyllts. Hoppas dom räcker till. Annars slår jag dig en signal, Anna. ;)
Trots mitt slit så känns det som att det är lika mycket kvar, men det är nog inte det. Ska snart ta itu med att packa ner köket. Huga! Där kommer det också att slängas en hel del. Måste köpa en till rulle sopsäckar, den tog precis slut...

3 kommentarer:

  1. Självklart gillade dom dej BÄST!!!! Herregud dom är ju inte dumma heller.../elli

    SvaraRadera
  2. Klart dom gillade dig bäst! Men om en dörr stängs så öppnas flera andra.

    säger kloka svärmor

    SvaraRadera
  3. Det är bara att ringa om du behöver:) ANNA

    SvaraRadera