måndag, augusti 17, 2009

I'm beat & packning pågår #2

Fick jobba en timme extra idag (9-19) för att Katja blev sjuk, så det blev en rätt lång dag. D gjorde middag då jag kom hem och det var tur för jag hade nog inte orkat. Vet inte riktigt vad det är man jag känner mig lite hängig. Nyst har jag också gjort ganska mycket dom senaste dagarna. :/

Det hade blivit lite missförstånd angående mitt schema, kanske var jag otydlig, men nu det verkar ha ordnat sig. Annars hade vår flytt varit illa ute. Har ju planerat med hjälp norr ifrån, bankmöten och en massa inköp under två dagar som jag måste vara ledig. Det hade blivit riktigt jobbigt annars.

Ingen rast, ingen ro. Jag ska snart sysselsätta mig med lite packning. Tror jag ska ta itu med min garderob. Det finns en hel del där som jag inte kommer behöva på ett par veckor. Nej, nu väntar mina grejer på att tas om hand...

1 kommentar:

  1. Vänta bara, det är när man börja packa ner garderoben som man vill använda allt på en gång ;)

    SvaraRadera