söndag, augusti 09, 2009

Kommer sakna Granit

Varför öppnades Granit-butiken ute i Birsta City?! Why?! Nu håller den på att läggas ner. Den hade gått betydligt bättre inne i stan, det är jag helt övertygad om! Det är en massa REA där, men inte mycket kvar. Nu finns närmaste Granit i Uppsala och sen Stockholm. Buhuuu! Om jag känner någon som ska ner till Uppsala så ska dom få handla lite grejs till mig (från detta inlägg); anslagstavlan jag blev kär i, matlådor och textilsladdslampor (som inte fanns i butiken längre). Det var en massa bortplockat som säkert skickats till andra butiker...


Bilder från Granit och Indiska. Kollage gjort av mig.

Idag köpte vi med oss lite grejer iaf. Det blev bl.a. dom saker ni ser ovan (smart förvaring o.dyl.). Vi var tvugna att passa på att köpa lite saker som vi kommer behöva längre fram nu p.g.a. att butiker lägger ner. Men det var en del grejer som inte fanns som jag skulle velat ha... Inga matlådor heller tyvärr, allt det var bortplockat och alla fina burkar, smart märkning och annat jag tittat efter också. *Snyft*

Vi gick ju även till Indiska. Där hittade vi två ramar som kommer bli jätte fina i vår planerade matsal och även en ljuslykta (på bild) av återvunnet material blev D väldigt förtjust i och ville köpa. Den är riktigt cool. :D

Sitter mitt i ett åskväder och myser. Regnet fullkomligt öser ner. Nu är det skönt att kura ihop sig under filten i soffan. Här ska tittas TV! ;)

Ska försöka komma i gång i tid ikväll. Ska jobba imorgon OCH gå på min andra arbetsintervju. Får se hur det går. Håll tummarna för mig. Går det bra så har jag kanske snart ett heltidsjobb. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar