måndag, augusti 10, 2009

Utpumpad

Jag är heeelt färdig. All energi rann ut efter min arbetsintervju som jag gjorde på lunchen... Men den gick bra! Nu återstår det bara att se hur det går. Det är ett receptionistjobb på ett tandläkarföretag. Jag kan absolut ingenting om tänder, men receptionistjobbet kan jag. ;)
Det skulle finnas en hel del att lära sig, men det skulle jag fixa. ;P

Vi försökte oss på att göra en köttfärsgryta till middag idag, men den blev INTE lyckad. Blä. Jag låter svärmor göra den i fortsättningen och jag återgår till god mat jag är bra på. ;)

Ska slöa lite på soffan nu. Jobb väntar imorgon och jag är trött, snart läggdags. :)

1 kommentar:

  1. Hemma från minisemestern!

    Jaha köttfärsgryta eller falsk sjömansbiff som den heter är beställd! Hade grejor framme och hade tänkt göra en innan jag åkte, till er men jag hann inte.
    Vi får väl fundera på någon födelsedagsmiddag också. Kram

    SvaraRadera