lördag, augusti 08, 2009

Fullt upp

Nu är det mycket. Har inte ens haft tid att blogga men jag gör en snabb uppdatering så ni hänger med. ;)
På torsdagen, efter jobbet, gick Sofie, Danne och jag ner till Fisktorget för att dricka lite öl, äta lite och mysa i sommarvärmen. Drakbåtsfestivalen har startat. Där blev vi kvar till 23-tiden och vid det laget hade jag hunnit bli lite rund under fötterna - på 3½ cider. Ha!

På fredagen vaknade jag runt 9 och gjorde mig iordning för att ta mig in till stan vid 11 och luncha med Sofie och Karolina. Vi gick till Pleasure för att köpa lite smycken. Jag köpte mig en tunnel och en vit "virvel" och Karolina startade sitt töjningsprojekt.

Efter lunchTant Anci & Fröken Sara drog jag mig hemåt igen för att sitta i den gassande solen en stund. Det var nästan för varmt och efter inte ens 1 timme fick jag nog. Det var bara att hoppa in i duschen för att göra sig iordning för fest.

Släktigar till Daniel hade 60-års fest, Helene som fyllde 40 år och Elin som fyllde 20. Det var fest med livemusik och dans på logen hemma i Klingsta. GRATTIS till er båda och tack för en trevlig kväll! :D

Idag är det dags för mer fest och jag har en del att göra före det. Men mer om det imorgon. ;)
Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar