tisdag, augusti 04, 2009

Semestern är slut

Men huga vilken jobbstart det blev..! Jag satt i godan ro hemma i soffan då det ringde på min mobil och Karolina undrade var jag höll hus. Hemma i soffan, sa jag lite lojt. Då informerade hon mig att jag var schemalagd att jobba. WTF?!

Jag hade totalt strulat till mina tre arbetsdagar denna vecka och var helt inställd på att börja jobba imorgon. Men inte! Det var bara att hoppa i palterna och ta sig in så fort som möjligt.
D fick vara räddare i nöden och komma hem från jobbet och skjutsa in mig till stan. Det var ju himla tur det annars hade jag aldrig lyckats vara på plats 30 min senare...

Nu ska jag titta på gårdagens avsnitt av Lipstick Jungle, måla naglarna och sen gå och lägga mig. Vill se fräsch ut till jobbet imorgon. ;)

1 kommentar:

  1. Tungt att inse att jobbet kallar när man minst anar det.

    SvaraRadera