fredag, september 05, 2008

Fredagkväll

Sitter hemma i soffan, fiser och kollar på TV, Shallow Hal (Min Stora Kärlek). Jag PMS:ar och magen protesterar ljudligt. Försöker dämpa det med vit choklad. Verkar inte fungera...



Tänkte att jag skulle visa upp lite av dom senaste inköpen jag gjort, bl.a. min första bruna väska (som jag nämt tidigare). Längst till vänster är en Zoul-tröja med knappar bak i ryggen, och längst till höger en tunika också från Zoul. Knapparna fram på den är en sååå fin detalj.
Mi lajki!

Nu ska jag och min, till synes, höggravida mage svälla vidare på soffan. Prutt!

1 kommentar:

  1. Väskoman som jag är blev jag väldigt förtjust i din nya väska. Åke blir liiiite irriterad på mina väskor MEN i väntan på den ultimata väskan måste man gå igenom många..../elli

    SvaraRadera