lördag, september 27, 2008

Tacos till middag

Jobbade idag och när dagen var över drog D och jag till ICA för att handla, hade bara ett tomt och öde kylskåp hemma. Vi bestämde oss för att det skulle bli tacos till middag, det var ett tag sen sist. Huga, vad gott det är! =)

Blev så trött efter maten så jag la mig på soffan och klarade inte av att kliva upp där ifrån efter det. Nu jobbar jag först på fredag igen, så jag har lite tid att vila upp mig på. ;)

Nej, jag har en hel del att göra faktiskt. Det vanliga (bl.a. städa ordentligt), göra småsaker tillett visst evenemang och på tisdag ska jag med Lisa (svärmors kisse) till veterinären, hon ska steriliseras.
Känner jag mig själv rätt, kommer det först att hända grejer på torsdag, då tiden håller på att rinna ut... Typiskt mig. Det är ju så skönt att ligga på soffan och titta på en film och mysa med kissarna, då är det lätt att skjuta upp grejer som man kan göra lite senare. ;)

Nu tror jag att jag ska göra Leeloo sällskap som snarkar bredvid mig på soffan. Fast jag tar nog med henne till sängen, lägger mig och känner på hennes spinnande gosiga mage och lyssnar på lite bok. Skööönt...

Nattis.

2 kommentarer:

  1. Hårtorken är jättebr. Och betänk att jag har lite halv långt hår. Liten och behändig. Rekomenderas varmt. Fast nästa gång du kommer upp så kan du få låna den och kolla själv!!!

    SvaraRadera
  2. Heeej :)
    Nice skor! Skorna som jag ville ha på dna var slut både i birsta och stan i 36 så jag får leta nått annat.. :(
    ett par sm skulle inte sitta fel ;)
    God natt!

    SvaraRadera