torsdag, september 25, 2008

Star Wars : The Exhibition

Oj! Vad roligt jag hade igår! =)
D och jag var alltså till Ö-vik igår för att se Star Wars The Exhibition tillsammans med en del andra familjemedlemmar. Då vi kom till Ö-vik och till museét möttes vi direkt av min bror och hans underbara familj. Vår dag av äventyr i Star Wars-anda kunde äntligen börja! =)

Här följer ett litet urval av några hundra foton jag tog... Tyvärr så var ju det mesta i utställningen bakom glas i ett väldigt mörkt museum, så bilderna på grejerna blev inte så bra. Men jag har valt ut en del och lagt upp dom här.
Bilder säger mer än tusen ord säger man ju, och det är för mycket foton för att kommentera alla. Men tro mig, det finns kommentarer till allt. Håll till godo!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar