måndag, september 01, 2008

Lång dag på jobbet...

...blev det idag. Skulle jobbat 9-18 och var på plats i god tid. Det visade sig att Karolina, som skulle ta sista timmen i shoppen var sjuk, så jag fick stanna till 19 istället. Det var ju OK, men det blir en väldigt lång dag då. :/

Jag har letat efter en ny väska i ett par dagar och jag hittade den idag,
Lindex av alla ställen! =D
Min allra första bruna väska dessutom. Den är riktigt gullig.
Danne blev så glad för min skull. Han påpekade att jag redan hade en likadan väska (för honom ser att väskor likadana ut) och jag informerade honom att jag inte alls har någon likadan. Den här är ju brun! Dessutom så har jag ingen likadan. ;)

Lyxade på med en ny gul ögon-
skugga
Lemon, och ett fint transparent läppstift Fairy från Make Up Store.
Dom användes bl.a. i denna sminkning t.v.
(Bild från MakeUpStore.se.)

A Good day! =)

1 kommentar:

  1. köpte du skuggan oxå? :D dom var ap snygga iaf ;)

    SvaraRadera