lördag, september 20, 2008

Åh, mitt huvud...

När jag vaknade i morse var alla känningar av urinvägsinflammation-på-ingång över. Tack och lov. Men det hade istället bytts ut mot huvudvärk, trånga bihålor och snuvig näsa. Inte mycket bättre alltså...

Nå väl, det var bara att bita i det sura äpplet och kliva upp kl.07. Då skulle jag upp och vid 8 åka in till jobbet för att göra mig iordning för en visning som in: skulle ha, fast vi (saxokam) hade våra egna modeller. Och jag var en av dom! Varför kan jag inte säga nej?

I det stora hela gick visningarna bra (två visningar totalt). Jag sabbade den första visningen (så klart) men det löste sig ändå. ;)
Mitt hjärta höll på att slå ur bröstkorgen och pulsen skenade iväg då jag var tvungen att gå upp. Huga!

Nämnde igår att tjejerna på jobbet skulle träffas och gå ut och käka middag på O'Learys igår. Det blev så och det var riktigt kul och trevlig att gå ut tillsammans, som alltid. Tyvärr så blev det inte så mycket party för hälften av oss, som skulle upp tidigt och jobba. Kempe, Emeile och jag stannade till midnatt innan vi var tvugna att slita oss där ifrån.
En riktigt trevlig överraskning var att Svärdan, Anna som tidigare jobbade hos oss, kom förbi en sväng! =D Världens goaste Svärdan. Som vi saknar henne!





Ulrika tog en del kort och jag "lånade" några av dom, för jag hade inte egen kamera med mig. Det dom som ni ser här ovan.

Jag behöver en liten kompaktkamera som jag kan ha med mig på partyn o.dyl. Då vill jag inte släpa med mig min Nikon D80 direkt...

Natti.

2 kommentarer:

  1. Jobbar alla ni på samma ställe????
    Vad gör alla då???
    Liite nyfiken blev jag. Trodde att det var typ 2-3 som jobba på ditt jobb.
    Igår var jag med grabbarna så Malin och Stefan och Thea kunde partaja. Kul!/elli

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag saknar er allihopan! Ni är så fina! Dikten är skriven av Hasse Alfredsson =)

    SvaraRadera