onsdag, september 03, 2008

...och god natt

Jobbade ju extra idag och slutade kl 16.30. Fick verkligen jobba arslet av mig, en del som strulade och en hel del annat att göra... Strosade runt på stan efter att jag slutat och inhandlade lite grejer till korten jag håller på med. Det blir lite scrapbooking över det hela. Hoppas att allt ser OK ut sedan. Men det får tiden utvisa. :)

Var helt slut då jag kom hem. Orkade inte göra någonting... D fixade middag. En gammal, hederlig, underbart god rätt - bruna bönor och stekt bacon. Mumma. I löööv it! Sen var det bara horisontalläge som gällde i soffan. Glöm allt annat...

Ikväll tittade vi på Uppdrag Granskning. Dom tog upp dom galna sigenarna som terroriserat byborna i Vojakkala, utanför Haparanda, i 20 ÅR. Fastän D har hört det mesta om just dessa psykiskt störda människorna, så förstog han inte hur sjukt och allvarligt problemet är. Och inte ser det ut att bli någon lösning på det heller... Det kommer att sluta i ren galenskap, förmodligen mord... SJUUUUUUKT!

Om du missade Uppdrag Granskning ikväll, och vill se det, så går det i repris på SVT1 imorgon torsdag kl. 23.30 och på lördag kl. 13.

Det blev bara mer TV resten av kvällen. Halva Idol 2008 (p.g.a. programmet jag nyss nämnde) och säsongspremiären av Heroes! Sweet! Älskar Heroes!
Imorgon blir det samma program på kvällen. I den ordningen. ;)

Nu är det läggdags, så... God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar