onsdag, september 03, 2008

God morgon

Är klar för att gå till jobbet redan, men börjar först kl. 10...
Känns som att jag kan sitta och softa lite. Ska nog titta på lite My Name Is Earl som jag har inspelat. :)
När Earl är slut kan jag börja bege mig.

Igår efter jobbet var vi ett gäng från jobbet som begav oss till O'Learys för att bli bjudna på middag av Paul Mitchell's säljare. Vi har varit så duktiga så att dom ville bjuda på lite god mat som tack. =)

Nu ska jag se lite TV, annars hinner jag inte. ;)

2 kommentarer:

  1. Jag har fått nya kunder på jobbet idag, fr revyskolan, även sådana som är kända fr frågeprogram på tv!!!
    Kolla 1.an ikväll kl 20.00.


    Hej från svärmor

    SvaraRadera
  2. Idag börjar ju det efterlängtade Idol 2008 men en ny jury ser du fram emot det lika mycket som jag? och vad tror du om den nya juryn?

    SvaraRadera