fredag, september 26, 2008

Steve Madden


Bilder från SteveMadden.com. Bildmontage gjord av mig.

Surfade runt lite och letade lite inspiration till shopping i New York, hamnade på SteveMadden.com (då jag letar efter skor att köpa). Där finns riktigt snygga skor i alla former, men det verkar som att tanken är att man ska trippa på tårna om man ska äga ett par klackisar av SM...

Hittade iaf några riktigt snygga par (med lite lägre klack) som ni ser ovan.
Och en väska också, så klart! ;)
Alla dessa ting får hamna i Min Önskelista som jag ska ta med mig dit. :)

Nattis.

3 kommentarer:

  1. Men vad fina bilder. Ser att lilla Thea också fick en Jediskola lapp.
    Det bästa kortet är nog när både danne och Stefan pressat sej in hos Dark w. haha!!! /elli

    SvaraRadera
  2. hi hi!!! Hårtorken har jag inte använt än. Men den SER ut att vara bra!!!

    SvaraRadera
  3. vill haaaaaaaaa shoooooeeeeesssssarna

    SvaraRadera