söndag, september 07, 2008

Söndagkväll

Sitter nu i soffan denna söndagkväll och kollar på Arnolds film True Lies. HA! En riktig "klassiker". Jag har det den mååånga gånger. Härligt komisk actionfilm där Arnold är i sitt esse. ;)

Jobbade idag, 12-16. Inte var det många ute på stan och shoppade. Dom lyckliga små liven var väl ute i solen och käkade glass eller plockade svamp i skogen. Avis. Innan jag började min arbetsdag hann D och jag ut till Birsta.
Jag köpte lite grejer jag behövde för att fortsätta mitt projekt (som jag har pysslat med ikväll.)

Det blev som vanligt söndagsmiddag tillsammans med svärmor. Även denna gång ute i stugan. Får se hur många fler helger det blir att man kan vara där. Börjar bli lite burrigt ute och därmed lite burrigt inne...

Nej, nu ska jag fortsätta att pyssla och samtidigt se på Arnold (och D som sover i soffan bredvid mig). ;)
Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar