tisdag, september 23, 2008

To-Do-List

Gårdagen jobbade jag hela dagen, ingenting annat hände så det det var inte så mycket att blogga om...

Idag däremot finns det en del, dagen är fullspäckad med stuff att göra. Skriver nu därför upp min Att-göra-lista så jag inte glömmer bort något.
(Vem behöver Post-It-lappar längre?)

To-Do-List tisdag 23 september 2008
 Först och främst - FRUKOST! Kaffe...
 Städa som vanligt...
 Göra klar resten av *hemligt* (De sista idag!)
 Titta ut *hemligt* och *hemligt*
 Köpa *hemligt* till *hemligt*.
 Gå till Forex och växla tillbaka leva till kronor.

Det enda som är jobbigt är att komma ihåg vad det hemliga på To-Do-listan är... *hihihi* Men det kommer inte att vara hemligt alltför länge, så om du är nyfiken så kommer det att visa sig senare. ;)

Imorgon ska D och jag äntligen upp till Ö-vik! Dagen D har äntligen kommit.
Vi ska möta upp min kära bror och hans underbara familj och gå på Star Wars-mässan! Sweet! Ätligen! Som jag har längtat. =)
Kameran ska med och gissa om det ska tas foton!? =D

Nej, Nu ska jag ta itu med allt som ska göras. Toodles!

3 kommentarer:

  1. Du glömde en sak :P
    Få lunchbesök av maggie, väldigt viktigt :D

    SvaraRadera
  2. Gu vad pojkarna är förväntansfulla inför star wars. Hoppas verkligen att det blir roligt för dom och för er!!!/elli

    SvaraRadera
  3. Åh så kul det var att ni också kom! Och vilken hjälp ni var med killarna! Tusen tack för en jättehärlig dag!!!

    SvaraRadera