tisdag, september 09, 2008

Planeringsdag

Ska nu titta på ett avsnitt av Supernatural som jag har inspelat.

Jag gillar verkligen den serien. Den är lagomt skrämmande...och ögongodiset gör ju inte det saker värre. ;)

Jag vill ha deras bil! En 1967 Chevrolet Winchester Impala. Svart... Mumma!

Efter ett avsnitt ska jag sätta igång och förbereda för resan. Det finns en del att göra. Nu ska vi se...

  1. Städa lägenheten
  2. Gå igenom allt som ska packas
  3. Köpa tidningar och gottsaker till bussresan
  4. Duscha, skrubba kroppen och raka bort lurvet
  5. Scanna in ett papper åt D
  6. Ladda min must-have-iPod med lite ljudböcker
Jag tror det var allt... Som jag kommer på nu iaf. Beroende på vad klockan är ska jag nog titta på lite mer Supernatural om jag hinner innan D kommer hem. Får inte se den då han är hemma, han tycker den är way to scary. Onaturliga saker är inte hans grej. ;)

Later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar