fredag, november 28, 2008

Bio: Twilight

Steg upp tidigt imorse för att hinna duscha och vara klar till 8 då jag hade tid för en ansiktsbehandling, trodde jag. Ansiktbehandlingen fick jag, det var inte fel utan tiden. Tiden var först 8.30...kul. Strosade runt i det sköna morgonvädret och lyssnade på Pinks nya skiva (som för övrigt är väldigt bra).

Sen var det dags att få mitt livs första professionella ansiktsbehandling! Åh, så skönt det var med en totalt portömning, ansiktsmassage och mask! Sweetness.

Fick stressa till jobbet för att inte bli allt för försenad. Efter jobbet stressade jag hem, hann precis slänga i mig en smörgås innan det var dags att springa ner för att bli upphämtad av Maggie och Erik till bion.

Vi var och såg Twilight. Du kan läsa mer om den här. Den gillade jag verkligen, riktigt bra! Den var inte som jag riktigt hade trott, utan en annorlunda love story mellan en brutta och en vampyr. En helt klart sevärd chickflick! ;D

Nu är det dags att sova, natti alla!

2 kommentarer:

  1. Snart är du en fru!!!! HAr du tänkt på det???
    Känner mej liiite avis. JAg kommer alltid att vara sambo!!!/elli

    SvaraRadera
  2. Vi var och såg Twilight förra helgen och jag tyckte också att den var superbra! Lycka till nästa helg! Kram Pia

    SvaraRadera