måndag, november 24, 2008

God(?) morgon

Sitter och dricker en kopp kaffe och tittar på inspelat Gossip Girl från igår. Skön start på morgonen. Ute är det rena stormen med snöyra. Brrrrr.
Det värsta är att jag måste in till stan idag och göra en del ärenden och jag
vill inte ut i detta väder..!

Surfade runt, letar efter lite specifika grejer, och då hamnar jag alltid på villovägar och denna gång var inget undantag. ;)
Så...hamnade inne på Bluebox.se och såg denna underbara julkrubba från Alessi! Visst är den fin?! Jag har suktat efter den sen förra julen då jag såg den första gången.
Det börjar ju bli juletider, men det hinner/orkar jag inte tänka på nu. Dagarna, och hjärnan, är fyllt av annat, julen får komma efter 6 december. Annars tycker jag att det är den bästa tiden på året - jag äääääälskar julen!

And on that note - later!

2 kommentarer: