torsdag, november 06, 2008

Biokväll: Quantum of Solace

Har jobbat idag och efter det drog vi, ett gäng från jobbet + Danne & Thomas, och åt sushi. Mumma! Längesedan man åt det sist.
Det var riktigt gott, jag kan varmt rekommendera sushi-plejset vid Stora Torget. ;)

Sen drog vi alla (utom Danne) på bio och såg senaste Bond-filmen Quantum of Solace. Alla var inte lika nöjda då vi gick ut, men Katja och jag tyckte den var helt OK. Jag var väl den som var mest entusiastisk av oss, men jag har alltid älskat filmerna om Agent 007. =D
Bring me the action!

Nu bör jag gå och lägga mig. Ska upp lite extra tidigt imorgon. Danne sa något om någon biltvätt... Natti.

P.S. Exakt en månad kvar... Aah!

1 kommentar:

  1. Börjar nerverna komma ännu? ;) I helgen ska jag prov-sy min klänning... Kommer att se ut som en kassler i nät!

    SvaraRadera