lördag, november 22, 2008

New York, New York! #2


Bildmontage gjort av mig, av bilder jag googlat efter...

New York: SHOPPING!
Alla dessa underbara, ljuvliga, sköna och roliga ting köpte jag i New York! =D
Det är endast några små ting, som inte syns på bilden, som också fick följa med hem till oss. Som ni säkert nu kan räkna ut så har jag inte så mycket pengar kvar, men det var det värt! ;D Köpte betydligt fler underkläder på Victorias Secret som jag inte la in, annars skulle bilden vara pepprad med trosor och BH:ar och det vill vi inte.

Little Big Planet har jag redan börjat spela och det är fruktansvärt gulligt, sött och kul (t.o.m. D spelar det tillsammans med mig).

Det var lättast att sätta ihop ett kollage över grejerna än skriva upp allt och dessutom gör bilderna dessa ting mer rättvisa. Älskar min nya iPod nano!
Den gamla har fått gå i graven eftersom displayen på den gick sönder i Bulgarien, denna är en bra efterträdare. Den har även fått ett skydd över sig, så inte displayen kan gå sönder eller att hela iPoden kan bli rispig. Sweet!

Nej, nu håller jag på att gå sönder av hunger. Har varit och handlat ingredi-
enser som fattades för att göra Tacos, så nu ska jag börja hacka upp lite grejer och göra en killer guacamole. Later!

1 kommentar: