onsdag, november 26, 2008

I'm in löööööv!

Har haft utbildning i Rostedts-produkter efter jobbet idag och det var otroligt lärorikt och intressant! Jag önskar att alla skulle använda dessa produkter! Förstår att det inte är möjligt, dom är väl inte dom billigaste direkt men dom är verkligen värda varenda krona! =D

Dom är helt organiska och är du intresserad av vad dom består av, så är det bara att läsa på hemsidan eller komma in och fråga. Fairtrade; bl.a. bönderna (som odlar ingridienserna) får ordentligt betalt och det är inga barnarbetare. Nej, nu ska jag inte rabbla på om detta det är ju läggdags.

Ska upp tidigt imorgon. Jag ska för första gången i heeeela mitt liv på en ansiktsbehandling! :O Hon ska pressa ur ALLA mina pormaskar. Hon lär få jobba hårt och jag lär vara prickig hela dagen... Oops. Detta ska göras kl. 08, innan jobbet. Bra planering va? ;)

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar