tisdag, november 04, 2008

Hårfint



Äntligen är E4:an i håret ett minne blott. Emelie hjälpte mig med detta.
Visst är hon snäll?! Fick håret toppat, en ordentlig genomgång och det behöv-
des kan tilläggas. Nu har håret vuxit och vuxit sen en väldigt lång tid tillbaka. Satte inte i löshåret idag och det känns helt OK. Visst är det lite småkonstigt på den kortare sidan, syns att det varit en tidigare "undercut" där, men det går ju att få bort med lite löshår så jag sätter nog dit en slinga...kanske. ;)
Nu känns det mycket bra att vara utan. =)
Tack för hjälpen, Emelie!

Nog tjatat om mitt hår. Nu ska jag sätta igång med att diska och städa lite. Våran lägenhet ser ut som ett sönderbombat Beirut...
Toodles!

5 kommentarer:

  1. Jag har sagt det redan idag, men det tål att sägas igen, RIKTIGT SNYGGT :)
    P.s jag fick lite separationsångest över min tröja :P Du får spara dina 150kr, jag äger tröjan, men du lånar den :)
    Okej? ;)

    SvaraRadera
  2. Vad du är fin!

    SvaraRadera
  3. Förresten så hälsade Maria S så mycket..träffade henne i Kiruna.

    SvaraRadera
  4. Det var såå lite såå!! =)

    Kul att få en pratstund, saknar dom vardagliga, men tycker vi är rätt duktiga iaf=)

    SvaraRadera