måndag, november 03, 2008

Man's Ruin

Idag åkte jag tillsammans med Therese till Man's Ruin på Frösön, i Östersund, för att be dom göra en tatuering åt mig. =)
Jag har ju inget färdigt motiv, utan en bild i mitt huvud som jag försökte för-
medla. Får se hur det gick, kommer ju synas då jag får en skiss. Nå, jag ska göra den först i jan-feb, så det är ingen brådska. Vi hinner fixa skissen så tatuering-
en blir precis som jag vill ha den. Stenen är i rullning så det känns bra. :)



Efter det var vi jätte hungriga så vi begav oss till MakkeDånken. Vägg i vägg med McD i centrum, ligger en juvelbutik som heter India, vi gick in där för T skulle ha nya smycket till öronen. Hon hittade jättefina plexistavar. Själv hittade jag två hängen; ett döskallehänge och ett hjärta. Visst är dom fina?! Helt perfekta!

Sen var det dags att börja bege sig hemåt igen. Men vi gjorde ett stop bl.a. vid ett Systembolag. Jag ville dit för att köpa mig en flaska Blossa Glögg 2008, med blåbärs-
smak, som släpptes idag.
Jag har inte korkat upp den än och ska och vänta med det en stund, men jag hoppas den är god. Det är en fin flaska iaf. ;)

Nu ska jag se ett inspelat avsnitt av Supernatural och sen hoppa i sängen.
Jag är så trött och imorgon har jag en massa att göra och ska kliva upp rätt tidigt så jag hinner med allting.
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar