tisdag, november 11, 2008

Ringen beställd & New York nästa!

Ja, då var jag färdigpackad, nyduschad och klar. Har ringt några samtal och skickat sms till mina kära som jag inte kommer att kunna prata med på ett tag framöver. Jag tror jag har fått med mig allting viktigt. Nu är man så pass rutinerad i detta packande, så vissa saker ligger bara och väntar på att hoppa ner i resväskan gen. ;)

Nu behöver jag bara borsta tänderna och sen är allt färdigt för att starta vår resa. Jag kommer inte att ägna någon tid åt min blogg då jag är borta, har lite viktigare saker för mig. Men OM jag får tid och hinner in någonstans, kanske jag skriver någon rad eller två. ;)

En annan stor grej - idag hittade jag ringen med stooort R. Den är beställd, så den kommer vara här då vi kommer hem. Wohooo! Den är sååå vacker! Den var inte det jag hade planerat i mitt huvud, den var t.o.m. mycket finare! =D

Nej, nu alla glada ska vi börja ta ner grejerna till bilen. Nu får det vara bra för ett tag framöver. Ha det så trevligt, det kommer jag att ha. :)

KRAMAR!

3 kommentarer:

  1. Hoppas att eran resa blev fantastis´k!! Jag förmodar att du läser bloggen först när du kommer hem!!!!Kramisar/elli

    SvaraRadera
  2. Om du laser detta sa ar vi ju nu pa
    nagorlunda lika breddgrad. Nastan i alla fall. Hoppas ni far det skont i New York, min bastis pa resan skall ocksa aka dit direkt efter var resa. tyvarr ar det inte sa lang tid kvar for oss nu sorgligt men man kan ju inte leva sa har for evigt. Men det hade ju gatt att fortsatta till Brasilien o vara borta 3 manader till.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Du är utmanad, kolla min blogg så får du se.. Hoppas ni har det bra!

    SvaraRadera