söndag, november 30, 2008

Sista dagen för lite b-planering

Idag fick jag så lov att försöka fixa dom sista grejerna vi måste ordna inför bröllopet, som måste göras i Sundsvall. Hittade äntligen idag en gästbok att ha på festen, efter mycket letande i varenda butik i stan (under en ett par månader har jag letat). Nu måste jag hinna "fixa till" den innan dagen D.
Ni får sen se hur.

Sminkningen ska jag sköta själv och gjorde en provsminkning ikväll. Känner mig överlag nöjd, men jag har inte bestämt hur jag ska göra med läpparna.
Hur vågad vågar jag vara? :)

Vi var och åt söndagsmiddag hos svärmor också. En jätte god middag med en god lammrätt. Man tackar!

Igår var det personalfest med 80-tals tema! HAHAHA! Vad roligt det var.
Kan ju säga att vi gjorde succé på Wallmans Salongers Julshow, speciellt då 80-tals låtarna framfördes - någon av oss fick en briljant idé att vi alla skulle framför scenen och dansa (alla i värsta 80-tals outfitten)...och så blev det... Ooops.
Bilder utlovas så fort kameran kommer hem och bilderna kommer in i datorn. :)

Nu måste jag lägga mig, börjar jobba 9 imorgon. På tisdag morgon börjar vi köra upp mot Happis - vad kul! =D
Natti.

6 dagar kvar! =O

2 kommentarer:

  1. hej gumman!!!! hoppas att du får en toppenhelg nu, förlåt att jag inte kommer vara där men jag tänker på er :D saknar dig! måste ses snart!

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen, jag hoppas att du fick mitt mejl. Massor av brollopskramar fran mig, ni kommer att fa sa kul! Onskar fortfarande att vi kunnat vara dar, det ar inte alltid man blir bjuden pa sadan fest och det hade varit kul att besoka Haparanda igen. Halsa familjen och njut av varje sekund!!
    Kramisar/Anna

    SvaraRadera