fredag, november 07, 2008

Restaurangbesök

Vi har varit på restaurang och käkat efter jobbet! 8O
Det var ett tag sen sist vi gjorde det och vi åt en fantastisk middag; Classic Löjrom till förrätt och helstekt hjortytterfilé till huvudrätt, på Innergården. Drack ett otroligt gott rödvin, Rolling Shiraz, Australien ("medelfyllig med rik frukt som drar åt mörka vinbär, björnbär och vildhallon"). Det måste drickas fler gånger. Mumma!

Detta kalas sponsrades av mina chefer, kan man säga. Jag vann en säljtävling tidigare i år och priset var ett presentkort att utnyttja på Innergården. Jag kom ihåg det imorse och Danne tyckte att det vore ju perfekt att äta där ikväll. =)

Även A-S följde med, hon är i stan ett par dagar, vi sammanstrålade och diskuterade lite weddingplans. Hon är vår Toastmadame. ;)

Ja, ja. Nu måste jag börja dra mig till sängen. Ska upp och jobba imorgon.
Natti.



01:01
Fasen...fastnade framför datorn... Nu måste jag lägga mig! =/

1 kommentar: