fredag, november 21, 2008

New York, New York! #1

Nu kommer det att vara en del inlägg som bara kommer att handla om resan till New York. Det blir alldeles för mycket om jag tar allt på ett och samma inlägg.

Börjar med det allra bästa med resan; Denis Leary! Mi lööv him!

1. Dr. Denis Leary var värd för Comics Come Home 14 i Boston, 15 november, och vi var där! =D
Det var en helt sjukt bra komedi show
med honom och fem andra komiker; Lenny Clarke, Patrice Oneal, Mike Destefano, Anthony Clark och Jim Breuer. Länge sedan jag skrattat så mycket att tårarna rann och så länge. Haha!

2. 18 november såg vi honom igen. Han signerade böcker på bokhandeln mitt emot vårt hotell. =O Vilken tur vi hade! Hans bok Why We Suck - A Feel Good Guide to Staying Fat, Loud, Lazy and Stupid släpptes samma dag och vi köpte boken direkt kl 08 på morgonen. Vi fick då ett band som sa att vi skulle stå som nr 9 i kö för signeringen.

Vi fick träffa honom, skaka hand och prata lite med honom! Han tyckte det var häftigt att vi var från Sverige och att vi varit och sett honom tidigare i Boston. Han frågade senare D vem han skulle signera boken till och D sa att den skulle skrivas till mig! He truly loves me! ;)

Detta möte med Denis Leary var lätt höjdpunkten för oss båda på denna resa! Vi skulle nog båda två vilja ha hans barn. Muuuhahaha Vilken hunk och vilken karisma han har! Mjau!
Hans staff hade bestämt att vi inte fick ta foton eller prata personligt med honom, så tyvärr bidde det inga foton. Snyft! Men han surrade med oss ett tag iaf, så vi var lyriska! Men vi var ju bara nr 9 i en kö på några hundra pers, så vi låg ju bättre till än andra kan man säga. ;)
Titta vad fint! =)



Det var inlägg #1. Vad som väntar kommande inlägg - foton och shopping! ;)
Toodles!

2 kommentarer:

  1. Sicken tur ni hade!!!!
    Själv har jag ingen aning om vem han är!!elli

    SvaraRadera
  2. I vilken kanal går den?? Om den går nu så måste jag ju titta. Det kan ju vara så att jag missat nåt enormt skojsigt!!!!!/elli

    SvaraRadera