söndag, november 09, 2008

To-Do-List 9 nov 2008

En hel del att göra idag... Vi åker till New York (Tjohooo!) på onsdagmorgon och nu ska jag fundera igenom allt vad som måste göras innan dess. Jag jobbar både måndag och tisdag och ska träna på kvällarna, så det finns inte så mycket tid kvar att "pyssla".

Då ska vi se vad kommer jag ihåg nu...

To-Do-List söndag 9 november 2008
 Först och främst - FRUKOST! Kaffe... (Alltid första punkten)
 Städa som vanligt...
 Posta iväg kuvert som ligger och väntar på det.
 Hämta ut H&M-paket som också ligger och väntar.
 Ladda iPoden med ny musik och TV-serier.
 Vattna och rensa blommorna.
 Förbereda packning. Packa ner det jag inte behöver under det kommande dagarna.
 Kontrollera pass- biljetter och andra vikiga papper.
 Föra över sparpengar till mitt transaktionskonto.
 Gratta pappa på Fars Dag. =)
 Ringa lite samtal till personer jag vill prata med innan vi drar. ;)

Det var det som jag vet just nu att jag måste göra. Ska börja beta av den och sen får vi se vad jag ev. glömt bort. Jag har redan startat med städningen (har diskat) och har nu tagit en paus för att fundera vad som ska göras och börja bocka av listan ovan. Dags att sätta igång med första "punkten" - frukost!
Jag vill bli klar med listan innan Gossip Girl ju. ;)

1 kommentar:

  1. Ni får säkert jätteroligt i New York.
    Tänka sej att fammo och faffa vart gifta i hela 23 år!!! Inte dåligt.
    Själv har jag inte vart gift en endaste dag!!! /elli

    SvaraRadera