söndag, november 02, 2008

Oflitig

Idag har jag inte gjort någonting alls... Nada. Bara glott på TV, i princip. Förutom; pratat i telefon, lagat en god kryddig köttfärspaj med ruccolasallad och surfat. Inte varit speciellt produktiv med andra ord.

Imorgon ska Therese och jag åka till Frösön, till Man's Ruin, och prata med tjejerna där om en tatuering. =D
Jag har länge funderat på att göra en till tatuering och vet hur jag vill ha den. Tyvärr har jag inte kunskapen eller talangen att få det på pränt på papper, så jag måste försöka få någon annan att göra det. Tydligen ska dessa tjejer kunna hjälpa mig med det. *Håller tummarna*

Nu ska jag forsätta titta på Supernatural.
'Til I write again. Toodles!

Det kommer att bli bättre, gumman. Det känns inte så nu. Men tro mig, det kommer att bli bättre. Det är bara att ringa om du behöver prata, när som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar