måndag, november 24, 2008

Bröllopsplaner och lite slöande

Idag har jag i överlag slöat. ;) Har dock haft tvättid så det blev en hel del springande dit och kvällen spenderade vi hos svärmor. Äntligen har vi haft en söndagsmiddag hos henne, sen hon kom tillbaka från sin fem veckors busstur i Peru. ;)

Sen har det blivit en hel del prat och planerande inför bröllopet som bara knappt ligger två veckor bort! Ah! Tiden går fort nu... Bara jag kommer ihåg allt... Som tur är får vi mycket hjälp av mamma, syrran och Ann-Sophie (vår Toastmadame), det hade nog inte blivit mycket av det här utan dom. Många timmar i telefon under detta år har gått till planering. Och blivande svärfar som haft hela sin hand i planerandet för mat och förtäring. =)

Nu måste jag komma ihåg att göra lite viktigt grejer imorgon, sen jobbar jag en massa innan vi åker upp, så det som ska göras här i stan måste fixas imorgon. Hjälp! Ska skriva mig en liten To-do-list (som jag ju tycker om att göra och måste för att komma ihåg allt) och sen ska jag gå och lägga mig.
Jag försöker vända dygnet rätt men jag har hamnat i någon loop där jag är vaken till sent och sover för länge... Jetlag, tror jag bestämt att det kallas. ;)
Har satt klockan på att väcka mig tidigt imorgon, måste ju till jobbet på tisdag, då kan man ju inte ligga och sova för länge.

Nu måste jag lägga mig! Natti...

Om jag kan somna i detta vinande som är utanför... Brrr, fryser bara då jag hör den kalla vinden ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar