måndag, november 10, 2008

Lätt resfeber/stress

Jaha ja...sitter här och laddar iPoden med musik och lite TV-serier. Måste ju ha en massa ny och fräsch musik att lyssna på under vår vecka i New York.
Det blir bl.a. Snow Patrol, Keane, Fall Out Boy, The Script, Markus Fagervall, Shooter Jennings, Pink, Oasis och Kings Of Leon - bör ju räcka ett tag. ;)

Nu måste jag hitta mitt KLM-poängkort... Vår resa ger ganska bra med poäng. Var kan jag ha lagt den? Alla andra kort har jag koll på, förutom detta. Typiskt.

Annars så har jag jobbat hela dagen och efteråt kom Maggie och hämtade upp mig för att dra med mig på ett pass på gymmet. Det var tur att hon var envis, själv hade jag lätt gett upp. ;)

Någon middag var det inte direkt frågan om. Vi har knappt någon mat hemma. Ingen större idé att fylla på i kylen, allt kommer ju vara gammal då vi kommer hem. Det blev en banan- och jordgubbssmoothie med linfrön (igen) till "middag" och eftersom det inte var tillräckligt, gjorde jag även en GI-macka och en Chai Latte. Mumma!

Nu ska jag fnula vidare. Natti.

1 kommentar:

  1. Heeej! Jaaaaa det är klart!! det har jag redan räknat med såklart! =) Hade så underbart´på resan, new york är underbart! Puss!

    SvaraRadera